Nieuws Competitie

BCN herenteam wedstrijdverslag van 19 en 21 januari 2024

Geschreven op

Wedstrijd 19 januari 2024 Vrijdagavond moest het herenteam na een kort intermezzo weer tegen PBC Boomgaardshoek. Thuis werd met 6-2 gewonnen. Lukt het nu ditmaal weer of zelfs beter? Jeroen Bloom en Sander van der Vlis speelden de eerste dubbel.

Verslagen herenteam thuiswedstrijden 9 en 14 januari.

Geschreven op

Afgelopen dinsdagavond heeft het herenteam gestreden tegen de nr. 1 in de poule DSBA-USSR en een mooi resultaat neergezet. De eerste dubbel was een zware partij voor beide Jeroen's. De tegenstanders waren zo scherp en aggressief dat ze hun eigen tactiek niet konden u...

Trainingszondag 2024 was een succes!

Geschreven op

Vandaag was het weer tijd voor de BCN trainingszondag! Met dank aan onze trainer Hans zijn de competitiespelers weer helemaal ready voor de rest van het seizoen.

Gezelligheid tijdens het BCN Mix met Niks kersttoernooi 2023

Geschreven op

Op vrijdagavond 16 december werd weer het gezellige kersttoernooi Mix met Niks georganiseerd! BCN leden konden samen met familie/vrienden verschillende partijen spelen waarbij plezier en gezelligheid voorop stond.

Herenteam thuiswedstrijd 19-11-2023

Geschreven op

De heren van BCN 1 staan met een aantal wedstrijden minder dan de koploper nog op een stevige tweede plaats in het klassement. Willen ze zicht houden op het kampioenschap zullen er weinig punten verspeeld mogen worden.

Herenteam competitiewedstrijd 03-11-2023

Geschreven op

Voor de verandering heeft het herenteam vrijdagavond thuis gespeeld. Ditmaal tegen BC Lansingerland M2. Jeroen Bloom en Jeroen IJpelaar speelden de eerste herendubbel. Na net spel pakten zij in twee sets de winst.

Uitwedstrijden zondag 8 oktober heren en jeugdteams: 1x DSBA-USSR en 3x Schollevaar.

Geschreven op

Uitwedstrijden zondag 8 oktober: 1x DSBA-USSR en 3x Schollevaar. Het seniorenteam van BCN speelde uit in Delft tegen het herenteam van DSBA-USSR. De tegenstander stond in de stand slechts 2 punten achter BCN, dus dat kon wel eens een lastige tegenstander worden.

Wedstrijdverslag BCN M1 vs BCRS M1 - 1 oktober 2023

Geschreven op

De heren van BCN hadden vandaag een thuiswedstrijd tegen BCRS M1. Het blijkt dat de tegenstanders dit jaar voor het eerst in deze klasse spelen en met veer. Er is dus een flink niveau verschil. Het is daarmee eigenlijk een verrassing dat ze zo goed speelden.

Wedstrijden BCN herenteam ook in de krant te lezen

Geschreven op

Leuk nieuws, het is namelijk vanaf dit seizoen weer mogelijk om wedstrijden van het BCN herenteam te volgen in het Hart van Holland. Elke week zal er een nieuw verslagje geplaatst worden waarin jullie kunnen lezen hoe de wedstrijd is gegaan.

Competitieronde 2 7-1 winst Schipluiden - BC Nieuwerkerk H1

Geschreven op

Vandaag moest in Schipluiden worden gespeeld. Op de baan hadden we bijna alleen Jeroen's staan. De Jeroen's van BCN speelden de eerste dubbel. Het begin liep stroef en zo stond het snel 3-11. Na de korte break konden zij zich herpakken en werd het 24-22.