Lid worden bij BC Nieuwerkerk

Wil je de leuke sport badminton een keertje uitproberen en kijken of de sfeer binnen de club je bevalt, dan mag je een paar keer gratis meedoen.

Stuur dan een mail naar keertjemeedoen@bcnieuwerkerk.nl! Wij reageren dan zo spoedig mogelijk om je te informeren.

Je kunt vrijblijvend maximaal drie keer meedoen verdeeld binnen het lopende seizoen. Binnen een periode van 2 maanden.

Keertjemeedoen is bedoeld voor beginners, die kennis willen maken met de sport en geen lid zijn van een andere vereniging. Om de juiste begeleiding te krijgen en de badmintonsport op een goede manier te ervaren mogen beginners aansluiten bij de recreantentraining. Heb je al badmintonervaring en/of ben je opzoek naar een andere vereniging en wil je kennismaken met BCN, dan ben je ook van harte welkom. We leggen je graag uit wat de mogelijkheden zijn.

Om mee te kunnen doen is sportkleding natuurlijk vanzelfsprekend. Gebruik schone zaalschoenen, zonder zwarte zolen die af kunnen geven. Heb je nog geen badmintonracket, geen probleem, wij hebben een goed racket voor je te leen.

Heb je nog vragen mail dan naar tc@bcnieuwerkerk.nl

Besluit je lid te worden, dan kun je je inschrijven via het onderstaande digitale inschrijfformulier. Mocht u ergens tegen aanlopen bij het inschrijven neem dan contact op met het bestuur via bestuur@cnieuwerkerk.nl.

Indien u iemand aanbrengt en hij/zij ook het seizoen er op nog lid is, ontvangt u in dat seizoen een éénmalige korting op de contributie van €20,- Deze korting wordt met een maximum van vier per seizoen verstrekt.

Inschrijfformulier Badmintonclub Nieuwerkerk aan den IJssel (BCN)

HIER staan de contributies (bedragen in EURO) voor het seizoen 2023-2024.