Welkom bij Badmintonclub Nieuwerkerk aan den IJssel

Welkom bij Badmintonclub Nieuwerkerk aan den IJssel (BCN). BCN wil haar leden de mogelijkheid bieden om de badmintonsport op verschillende niveaus te beoefenen zowel recreatief als competitief.

Het streven is om de leden uit te dagen en zichzelf op sportief vlak te verbeteren. Het leveren van een prestatie is bij BCN echter niet het belangrijkst. Het samen plezier hebben tijdens en na het badmintonnen staat bij ons hoog in het vaandel.

Badmintonclub Nieuwerkerk aan den IJssel heeft als belangrijkste doel een sociale vereniging te zijn waarbinnen iedereen zich thuis voelt. Waarden als saamhorigheid, behulpzaamheid en sportiviteit passen bij onze vereniging.

Om het sociale aspect van de vereniging te versterken worden er ook diverse activiteiten naast het badmintonnen georganiseerd, zoals bijvoorbeeld een weekend weg en een fietstocht/barbecue.

We spelen het gehele jaar door in het sportcomplex Parkzoom in Nieuwerkerk aan den IJssel waar onze sporthal te vinden is. Tegenover en naast de het sportcomplex Parkzoom zijn er voldoende parkeermogelijkheden(gratis) en biedt het sportcomplex een gezellige sportkantine. Het badmintonseizoen loopt gelijk aan een schooljaar. In de zomermaanden is er speelgelegenheid tijdens het Zomerbadmintonnen.

Wil je meer informatie, kijk dan eens rustig rond op onze website (bijvoorbeeld HIER (recreanten) of HIER (competitie) HIER (jeugd) of kom de sfeer een keer proeven in de zaal en meld je aan via: keertjemeedoen@bcnieuwerkerk.nl.

Het huishoudelijkregelement van de BCN vind je HIER