Informatie over competitie spelen

We hebben zo'n 21 senioren competitiespelers. Zij trainen in 1 trainingsgroepen op de vrijdagavond. De trainingen zijn afwisselend en worden vaak met onderlinge partijen afgesloten. De meeste spelers doen mee aan de seniorencompetitie van september tot en met eind januari. Sommige spelers trainen alleen en stellen zich beschibaar als reserve.

BCN doet fanatiek mee aan de badmintoncompetitie. In het seizoen 2023/2024 zijn er:

Ook neemt een groep spelers jaarlijks deel aan diverse toernooien. BCN organiseert de week voordat de competitie start ook haar eigen Open Poule Toernooi. Tevens zijn er gedurende het jaar diverse activiteiten zoals de clubkampioenschappen, Mix met Nix toernooi en het Slottoernooi.

Ben je geïnteresseerd in competitie spelen bij BCN, kom dan een keer langs of neem contact op via: keertjemeedoen@bcnieuwerkerk.nl

Ben je al lid bij BCN neem dan contact op met één van de leden van de Technische Commissie of stuur een e-mail naar tc@bcnieuwerkerk.nl.

Technische Commissie (TC)

De TC vergadert maandelijks. In deze TC-vergaderingen worden alle agendapunten te maken hebben met de dagelijkse gang van zaken binnen onze club, zowel voor de competitie groep als voor de jeugd en de recreanten. Heb je zelf een agendapunt die u wilt aandragen, dan kunt u deze sturen naar tc@bcnieuwerkerk.nl. Ook staan wij altijd open voor een persoonlijk gesprek mocht je ideeen of wensen hebben of ergens tegenaan lopen.