Nieuws Recreanten

Gezelligheid tijdens het BCN Mix met Niks kersttoernooi 2023

Geschreven op

Op vrijdagavond 16 december werd weer het gezellige kersttoernooi Mix met Niks georganiseerd! BCN leden konden samen met familie/vrienden verschillende partijen spelen waarbij plezier en gezelligheid voorop stond.

Wedstrijden BCN herenteam ook in de krant te lezen

Geschreven op

Leuk nieuws, het is namelijk vanaf dit seizoen weer mogelijk om wedstrijden van het BCN herenteam te volgen in het Hart van Holland. Elke week zal er een nieuw verslagje geplaatst worden waarin jullie kunnen lezen hoe de wedstrijd is gegaan.

Start competitie seizoen 2023-2024

Geschreven op

Op zondag 17 september startte BC Nieuwerkerk het nieuwe seizoen met een thuiswedstrijd voor zowel senioren als jeugd. Met 1 senioren team en 4 jeugdteams was de Parkzoomhal gezellig gevuld deze zondagmorgen.

BCN Fietstocht 2023

Geschreven op

Afgelopen zaterdag werd de BCN fietstocht weer georganiseerd met een mooie tour langs verschillende dorpjes en mooie plekjes. Als afsluiting was er een heerlijk etentje in onze sportkantine. Natuurlijk zijn er weer mooie foto's gemaakt die hier terug te kijken zijn.

Wiekentweg 2023 Op de Horst Groesbreek

Geschreven op

Het wiekentweg 2023 was weer zeer geslaagd en gezellig! Naast de verschillende sportieve activiteiten waren er leuk momenten met elkaar en heeft iedereen er van genoten. Natuurlijk zijn er ook zat foto's gemaakt en deze kunnen hier bekeken worden.

Het BCN Summer Vibes toernooi 2023

Geschreven op

Op vrijdag 23 juni organiseerde BC Nieuwerkerk het Summer Vibes Toernooi om het seizoen gezellig mee af te sluiten. Het toernooi was een succes, de sfeer was zomers en iedereen had naar zijn/haar zin. Er werden veel partijen gespeeld waarbij verschillende team partij...

BCN was weer aanwezig bij de NN Marathon 2023

Geschreven op

Afgelopen zondag 16 april was BCN weer van de partij met 14 vrijwilligers die sponsjes uitdeelden en hardlopers aanmoedigden tijdens de NN Marathon Rotterdam (bij de verzorgingspost aan het begin van het Kralingse bos bij de Paradijsbrug).

Dinsdag was de start van het BCN Clubtoernooi 2023!

Geschreven op

Afgelopen week is het BCN Clubtoernooi weer van start gegaan! Ook deze keer hebben we weer leuke en spannende wedstrijden op de banen voorbij zien vliegen. Vrijdag en zondag gaat het toernooi nog door. Als je niet speelt kom dan de spelers aanmoedigen.

Het BCN MixmetNix toernooi 2022

Geschreven op

Het Mixmetnix toernooi 2022 was weer een succes! Via deze link zijn alle foto’s terug te zien van deze ontzettend leuke en sportieve avond.

Het BCN Generatietoernooi 2022 was een succes!

Geschreven op

Afgelopen vrijdag vond het BCN Generatietoernooi 2022 plaats! Met ongeveer 22 koppels die het tegen elkaar opnamen was het een zeer geslaagd en gezellig toernooi met leuke momenten en natuurlijk foto's! Druk HIER om alle foto's van het toernooi terug te kijken.