Actief binnen BCN

Zoals veel verenigingen draait ook BCN op de inzet van een groot aantal vrijwilligers. De technische commissie houdt zich bezig met zaken voor de jeugd, recreanten en competitiespelers. Wij zijn nog op zoek naar recreanten die de commissie willen versterken. Ook zoeken wij nog een paar leden vanuit de competitiespelers die willen aansluiten in de TC.

Ook zijn er diverse leden die zich hard inzetten voor verschillende activiteiten, zoals het Wiekent Weg, de BBQ, fietstocht, toernooien en het geven van training aan jeugd en recreanten. Mocht je wat willen doen voor de club maar niet in een commissie of bestuur willen deelnemen, dan ben je dus ook van harte welkom.

Het bestuur bestaat idealiter uit een voorzitter, penningmeester en secretaris. Wij zijn momenteel op zoek naar een enthousiaste voorzitter die al enige ervaring heeft opgedaan op bestuurlijk niveau, in staat is om mensen te verbinden en beleidsmatig de lijnen uit kan zetten.

Mocht je interesse hebben om te helpen als vrijwilliger stuur dan een mailtje naar de Technische Commissie (tc@bcnieuwerkerk.nl) of naar het Bestuur (bestuur@bcnieuwerkerk.nl). Zij kunnen je informeren over welke mogelijkheden er zijn en of er nog "vacatures" zijn. Ook is het mogelijk om een bestuurslid of commissie lid in de zaal aan te spreken voor informatie.