Toernooien Extern

Beste competitiespelers,

De competitie is bijna voorbij. Voor veel spelers is het einde van de competitie de start van het toernooiseizoen.
Leuk om jezelf met andere spelers te meten. En het is nog leuker als een toernooi gezellig is doordat we met een groep spelers van onze club gaan.

Bijgevoegd - HIER - vind je een toernooikalender waarop we toernooien hebben gezet die de komende maanden in de buurt gespeeld worden. Mocht je een leuk toernooi missen, laat het ons weten – dan voegen we het toe.

We hebben een aantal toernooien aangemerkt als Plustoernooi. De selectie is veelal gemaakt op eendaagse toernooien met een poulesysteem. Mocht je een paar toernooien willen spelen, kies dan vooral deze uit. Hier willen we graag met een grote groep naar toe. We maken er sportieve en gezellige dagen van!

Plustoernooien (zie overzicht voor meer informatie):
31/01 en 06/02: Clubtoernooi BC Nieuwerkerk (zondag en zaterdag)
13/02 en 14/02: Brasschaat Internationaal Toernooi, België
13/03: BC Gouweslag Toernooi
26/03:  BC Voorburg Open Pouletoernooi
01/04 en 02/04: 3B Hoektoernooi (vrijdagavond en zaterdag)
16/04: Asterix Toernooi
07/05: BC Randstad Open
04/06 en 05/06: Milispec Toernooi 2016
Inschrijven doe je zelf via Toernooi.nl – voor het toernooi van Brasschaat is een aparte mail verstuurd.
Aarzel niet om even contact op te nemen via toernooiteam@bcnieuwerkerk.nl als je vragen hebt.

Met sportieve groet,

Toernooi Team,