Huldiging voor landskampioen BCN Jeugd

Geschreven op

Voor de relatief kleine badmintonverenging BCN uit Nieuwerkerk aan den IJssel een kampioenschap al een groot feest, laat staan als dat een landskampioenschap is. Om die reden kregen Hugo, Thomas, Yenthe en Tobias een huldiging in de Parkzoomhal.

BCN fietstocht 2024

Geschreven op

Op zaterdag 29 juni werd de BCN fietstocht weer georganiseerd met een mooie tour langs verschillende dorpjes en mooie plekjes. Als afsluiting was er een heerlijk etentje in onze sportkantine. De foto's van de BCN fietstocht 2024 vinden jullie HIER.

BCN jeugd landskampioen clubs

Geschreven op

De jeugd van Badminton Club Nieuwerkerk (BCN) hebben in de categorie C1 de eerst plek veroverd bij het Nederlandse Kampioenschap Clubteams. Hieronder is het wedstrijdverslag + foto's terug te lezen en te zien. De laatste tegenstander van de dag was BC Elst.

Zomerbadminton elke vrijdag vanaf 28 juni

Geschreven op

Dit seizoen kan traditiegetrouw weer worden doorgespeeld tijdens de zomervakantie. Vanaf vrijdag 28 juni 2024 heeft BCN weer zomerbadminton. Tegen een geringe vergoeding kan je de hele avond vele partijen spelen.

Update Slottoernooi 21 juni 2024

Geschreven op

Vrijdag 21 juni 2024 is de laatste reguliere vrij speelavond. Het Slottoernooi op 21 juni 2024 gaat in gereduceerde vorm door, waarbij enkele banen worden gebruikt. De meeste banen zullen gewoon beschikbaar zijn voor regulier vrijspelen.

Nederlands Kampioenschap Badminton Jeugd 2 juni 2024

Geschreven op

Op zaterdag 1 juni hebben 3 jeugdteams van BC Nieuwerkerk meegedaan aan de kwalificatie voor het Nederlands Kampioenschap Badminton(Foto's zijn hier te vinden). De twee Goud teams speelden bij BC Schollevaar hun kwalificatie, en als zij hun poule zouden winnen, zoude...

BCN haalt € 426,00 op bij de Plus aktie "Alle B'tjes helpen"!

Geschreven op

Dankzij jullie steun: € 426,00 opgehaald voor "Alle B'tjes helpen"! We zijn ontzettend blij om aan te kondigen dat we dankzij jullie hulp € 426,00 hebben opgehaald tijdens de PLUS actie “Alle B’tjes helpen”. Dit gewel

Afscheid van onze Jur en Edith

Geschreven op

Afgelopen vrijdag 17 mei namen wij als BCN afscheid van Jur en Edith die gaan stoppen als eigenaren van de Parkzoomkantine. Zij gaan genieten van hun vrije tijd. Tijdens deze avond heeft BCN groots afscheid genomen met een mooie speech en een bijzonder cadeau.

Gezellige verenigingsdrukte in het winkelcentrum gisteren.

Geschreven op

Gezellige verenigingsdrukte in het winkelcentrum gisteren. Ook Badmintonclub Nieuwerkerk aan den IJssel liet zich van haar sportiefste kant zien. Alle Btjes helpen!

Rotterdam Marathon 2024

Geschreven op

Gisteren tijdens de Rrrrotturrdamse marathon heeft een grote groep “BCN vrijwilligers” de lopers van koelte voorzien. Dit vrijwilligerswerk levert voor de club een mooi bedrag op.