Sponsor BC Nieuwerkerk rondom de feestdagen met Sponsorkliks!

De feestdagen komen er weer aan! En ondanks deze gekke tijd, hopen wij dat we er met zijn allen (op een veilige manier) toch een leuke en gezellige tijd van gaan maken.

Daarbij horen natuurlijk ook cadeautjes. Wij willen jullie daarom eraan herinneren en vragen om jullie aankopen via Sponsorkliks te doen via onze
BC Nieuwerkerk sposorklikspagina.

Zodra u op de link heeft gedrukt wordt u doorverwezen naar onze sponsorklikspagina. U krijgt als eerst de vraag of u uw e-mail adres wilt invullen zodat u kunt zien hoeveel BC Nieuwerkerk al heeft verdiend. Druk onderaan op het kopje sluiten mocht u dit niet willen.
U kunt nu via de Sponsorkliks-pagina bij alle bekende webwinkels bestellen waar u normaliter ook al inkopen doet. U drukt op de winkel die u graag wil bezoeken en u wordt doorverwezen naar website van deze winkel. Van alle aankopen wordt een commissie maandelijks aan BCN uitbetaald!

U betaalt niets extra en sponsor hiermee de club!