Slottoernooi 2016

VRIJDAGAVOND 24 juni 2016
HET
SLOT-TOERNOOI

Als afsluiting van het seizoen houden we ook dit jaar weer een gezellig toernooi.

Als lid kun je zelf een team samenstellen met niet-leden (familie, collega’s, vrienden, buren enz. enz.). Teams bestaan uit minimaal 3 en maximaal 5 personen. Deelname is gratis. Het is verboden te smashen. De zaal is open vanaf 20.00 uur (netten opzetten, inslaan etc.). Starten om 20.30 uur. Prijsuitreiking 23.00 uur in de kantine.

Vrijspelen en trainen is die avond niet mogelijk. We spelen op 9 banen. Er kunnen dus maximaal 18 teams deelnemen. Ieder team speelt 6 partijen van telkens 15 minuten.

Aanmelden kan via de mail recreanten@bcnieuwerkerk.nl . Je aanmelding wordt bevestigd, pas dan sta je op de lijst. Tijdstip van aanmelding is bepalend. Na 18 aanmeldingen kom je op de reservelijst. Indien je opschuift, word je daarover geïnformeerd.

Namens de recreantencommissie,

Marieke en Karin

PS: wil je mee helpen met en/of mee denken over activiteiten als zomerbadminton, toernooien, feesten etc.? Kom ons team versterken! We zien je reactie graag tegemoet via recreanten@bcnieuwerkerk.nl of spreek ons aan in de zaal!