Shoeby Nieuwerkerk Jeugd Open 2014, we zijn er klaar voor!

De toernooileiding is klaar voor de 2e editie van BCN’s eigen "Shoeby Nieuwerkerk Open Jeugd Toernooi”

Zaterdag 19 april 2014 strijden kinderen van maar liefst 22 verschillende badmintonverenigingen om de titels in de leeftijdsklassen U11 t/m U19. Het belooft een gezellige en spannende dag te worden met jeugd uit de wijde omgeving. Er zijn spelers uit de badmintondistricten Noord Brabant, Noord Holland, Centrum en natuurlijk onze eigen regio Zuidwest.

De Parkzoomhal is inmiddels omgebouwd voor het toernooi. De shuttles en bekers staan klaar.

Alle deelnemers hebben inmiddels bericht ontvangen over hun speeltijden.

Heb je zaterdag even tijd?

Maak dan van deze gelegenheid gebruik om de kinderen aan te moedigen in de Parkzoomhal. De deur staat open van 8:30 tot na 21:00 uur.

Zeker voor de eigen badmintonjeugd van BCN die nog niet meespeelt is het een leuke manier om eens te kijken waarom er zoveel jeugd meespeelt bij opentoernooien. Dichter bij huis kan niet!

Heb je nog wat badmintonspulletjes nodig? Dan is het een goed idee om ook even langs te komen bij het badmintonhoekje van Regeersport. Ook als je racketbespanning er uit ligt kun je in de hal terecht.

Tot zaterdag,

De toernooileiding: Ellen, Sanne, Nick en Peter