Ruime thuiszege voor BC Nieuwerkerk 1

BC Nieuwerkerk trad deze week weer compleet aan tegen hekkensluiter PIP 1. Stefan Broeren en Dylan van der Heij namen revanche in de herendubbel door in twee games te winnen. Wendy de Ridder en Liesbeth de Boer hadden weinig tegenstand van de dames van PIP. Helaas zakte daardoor het tempo waardoor er bijna nog een derde game gespeeld moest worden.

Broeren nam ook zijn revanche in de singel - uit had hij een zeldzaam verlies geleden. Nu speelde hij een goede wedstrijd en won in twee games van Milan Koot. De Ridder gaf haar tegenstandster geen kans en won met duidelijke cijfers. Jaynique van Heerdt trof de ervaren Peter den Boer en kwam niet door zijn taaie spel heen. De Boer won met gemak haar damessingel.

De eerste mix was een mooie partij waar de kansen heen en weer gingen. Van Heerdt en De Boer konden het in de derde game net niet bij elkaar houden en gingen tenonder. Van der Heij en De Ridder wonnen de tweede mix met overmacht.

Dit bracht de eindstand op een mooie 6-2 overwinning.