Nieuwerkerks succes op het NVK

De Nederlandse Veteranen Kampioenschappen vonden afgelopen weekend plaats in Amersfoort. Hier speelden de helden uit het badmintonverleden, maar ook nog huidige 1e en 2e divisie spelers, tegen elkaar om het Nederlands Kampioenschap in verschillende leeftijdsklassen. Vanuit BC Nieuwerkerk deden Rene van Heerdt en Liesbeth de Boer mee.

Onze team 1 dame Liesbeth de Boer wist samen met Ineke Lotgering van BC Delft de damestitel te pakken bij de dames dubbel boven de 45 jaar. We hebben dus een Nederlands kampioen in ons midden. Ook in de singel was zij succesvol: ze wist de tweede plek te pakken!

Rene en Liesbeth speelden samen twee goede mixen, ook tegen de latere winnaars Stan de Lange en Petra Landmeter, maar konden deze helaas niet winnen, Rene had in de singel een zware loting en kon niet door de poulefase komen.

We zijn trots op onze Nieuwerkerkse veteranen!