Nieuwerkerks succes op Boomgaardsehoektoernooi

Eindelijk kunnen er weer toernooien gespeeld worden. Reden voor een aantal spelers van BC NIeuwerkerk om af te reizen naar Hoogvliet voor het Boomgaardsehoektoernooi.

Peter Korbee kwam uit in de singel en wist zijn poule te winnen. In de kwartfinale was Job van Helden te sterk voor hem. Dylan en Peter hadden meer succes in de herendubbel en wisten de finale te bereiken. Die verloren ze van Erik Oreel en Yannick Roeland van BC Zwaluwen.

In de mix was er Nieuwerkerks succes. Dylan van der Heij en Liesbeth de Boer kwamen de poule door en speelde de halve finale tegen Maite van Leuven en Stijn de Keizer (DKC). Deze wonnen ze in twee games. In de finale speelden ze tegen Ineke Lotgering en Tijn van Omme van BC Delft. De eerste game ging verloren maar daarna was de tactiek bepaald en pakten ze de titel.

Maite van Leuven en Liesbeth de Boer bereikten in de damesdubbel ook de finale. Ook hier werd tegen Delft gespeeld: Ineke Lotgering en Cindy van der Werf. Maite en Liesbeth wisten door goed tactisch spel in twee games te winnen.