Jeugd oefenwedstrijden Zigo, Flair en BCN geslaagd

Zondagochtend 16 november heeft een deel van de jeugd van BCN samen met Zigo en Flair uit Alphen aan de Rijn onderlinge oefenwedstrijden gehouden. De oefenwedstrijden zijn een voorbereiding op de voorjaarscompetitie die eind februari van start gaan.

Voor BCN was het al weer de derde jaar dat oefenwedstrijden georganiseerd werden. Voor Zigo en Flair was het nog even wennen. Voor zowel de jeugdbedeleiding als de spelers was het een nieuw maar geslaagd evenement. Leuk dat het gelukt is met zoveel jeugd en ouders van 3 verenigingen een geslaagd evenement neer te zetten dat zeker voor herhaling vatbaar is.

Zigo, Flair en BCN hebben alle 3 voldoende jeugdteams om deze formule tot een jaarlijks succes te maken.

De BCN jeugdbegeleiding is super trots op de inzet van al hun kids en ouders waardoor de wedstrijden toch doorgang konden vinden ondanks de late bekendmaking van de teams die uiteindelijk deel konden nemen. Super, een welverdiend compliment!

Gelukkig werd er menig spannende partij gespot. Tegen 14:00 uur waren alle teams klaar en kon onderstaand resultaat opgetekend worden.

ZIGO 5 – Nieuwerkerk 5: 5-3

ZIGO 6 – Nieuwerkerk 6: 2-6