Bedankt baan sponsoren!

Via dit bericht willen wij vanuit de sponsorcommissie alle baan sponsoren van de BC Nieuwerkerk Clubkampioenschappen hartelijk bedanken voor de sponsorbijdrage. Alle 9 banen waarop gespeeld werd hadden een sponsor toebedeeld gekregen. Bij iedere wedstrijd die werd omgeroepen was de naam van de baan sponsor duidelijk te horen door de gehele sporthal! Dat zorgt vanzelfsprekend voor geweldige naamsbekendheid bij onze leden en hun familie!

Het waren weer 2 mooie speelavonden en een fantastisch sportieve zondag! Er werd in elf onderdelen fanatiek gestreden om de titel clubkampioen 2018 met bijbehorende wisselbeker. Er waren zelfs 3 spelers die op 2 onderdelen kampioen wisten te worden. En 2 onderdelen werden gewonnen door jeugdspelers die voor het eerst mochten meedoen met de senioren.

Deze mooie prestaties zijn mede dankzij jullie bijdrage mogelijk geworden en daar mogen we trots op zijn. Ontzettend bedankt daarvoor!

Het sponsoren van een baan op een toernooi van BC Nieuwerkerk is een van de vele sponsormogelijkheden binnen BCN. Wij staan ten allen tijde open voor bedrijven die een vaste jaarlijkse bijdrage willen leveren. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden die wij vaste sponsors kunnen bieden? Stuur een mailtje naar sponsoren@bcnieuwerkerk.nl en dan maken wij graag een afspraak om alle opties te bespreken.

Met enthousiaste groet,

BCN Sponsorcommissie