BCN Zomerbadminton update & info over inleveren BCN-clubshirt met drukfouten voor herbedrukking

Beste BCN’ers,

Aankomende vrijdag 1 juli gaat het zomerbadminton van BCN beginnen! Altijd gezellig, maar ook een goede kans om lekker sportief bezig te zijn en fit te blijven tijdens de vakantie.

Dit geldt natuurlijk niet alleen voor de leden, maar ook voor niet-leden! Om ervoor te zorgen dat niet-leden ook het plezier van badminton bij BCN kunnen beleven, mogen zij de 1e keer dat ze meespelen gratis naar binnen. Wanneer iemand zelfs besluit om lid te worden, krijgen zij het bedrag van de passe-partout* gewoon terug!

Weet jij als lid van BCN iemand die het wel leuk zou vinden om bij ons zomerbadminton te spelen? Zorg ervoor dat ze komen! Want naast de voordelen voor de niet-leden is er ook nog een voordeel voor de leden zelf. Neem jij twee of meer betalende personen mee voor een avondje spelen, dan hoef jij het eigen kaartje voor die avond niet meer te betalen.

Info op een rijtje:

• Kosten

Bedrag per avond:                         € 5,-

*Passe-partout:                             € 25,- (8x spelen en voor maar 5x betalen!)

• Speeltijden

19.30 uur tot 22.30 uur

• Data & locaties

-          1 juli                                  Parkzoom

-          8 juli                                  Parkzoom

-          15 juli                                Kleine Vink

-          22 juli                                Kleine Vink

-          29 juli                                Kleine Vink

-          5 augustus                         Kleine Vink

-          12 augustus                       Kleine Vink

-          19 augustus                       Kleine Vink

Sporthal De Parkzoomhal

Iersestraat 15

2912 TH  Nieuwerkerk a/d IJssel

Sporthal De Kleine Vink

Steenbakkerij 2

2913 LJ  Nieuwerkerk a/d IJssel

Tevens een extra mededeling voor de leden: Heb je een BCN-sportshirt die opnieuw bedrukt moet worden? Lever deze dan in op één van de speelavonden deze zomer!!!

Zomerse groetjes en tot snel in de zaal,

Het bestuur