BCN onderuit tegen koploper

BC Nieuwerkerk kwam deze week uit tegen koploper BC Voorburg 1. In de eerste wedstrijd had Nieuwerkerk goed gescoord met een gelijkspel. De vraag was of dit resultaat geëvenaard kon worden bij de return.

Stefan Broeren en Dylan van der Heij verloren in drie games de herendubbel van de broers Tom en Bram Koomen. De damesdubbel van Wendy de Ridder en Liesbeth de Boer ging ook in drie games verloren.

Vervolgens wist alleen Liesbeth de Boer haar singel te winnen. Stefan Broeren verloor net aan in drie games. En Wendy de Ridder en Jaynique van Heerdt verloren beiden in twee games.

Van der Heij en De Ridder speelden tegen het sterke mix koppel Koomen en Van der Zeeuw, De eerst game ging dik verloren, de tweede game speelden ze beter maar niet voldoende om een derde game eruit te slepen. De mix van Van Heerdt en De Boer werd opgegeven door een polsblessure van De Boer.

Hierdoor een 7-1 verlies, hetgeen BC Nieuwerkerk doet terugvallen naar de vierde plaats.