BC Nieuwerkerk pakt op thuisgrond de winst

Team 1

De wedstrijd van BC Nieuwekerk 1 begon sterk met 2 setwinsten in respectievelijk de dames- en herendubbel. Helaas konden de heren het niet afmaken en verloren uiteindelijk in drie sets.

Het dameskoppel Liesbeth de Boer en Sanne Loef revancheerde hen en wonnen de damesdubbel met overtuiging.

In de singlespelen was alleen Stefan Broeren niet succesvol, Hij kon geen vuist maken tegen zijn geroutineerde tegenstander. Dylan van der Heij won knap in drie sets en liet zien dat hij de langste adem en meeste scherpte had. Beiden dames wonnen met klasse van hun opponenten.

In de mix waren Sanne Loef en Stefan Broeren weer voor het eerst samen op de baan te vinden, maar konden geen antwoord geven op het geroutineerde spel van de tegenstanders.

Liesbeth de Boer en Auke Veenstra wisten ten slotte op ervaring en doorzettingsvermogen een mooie 5-3 thuiswinst in de wacht te slepen.

Al met al een mooi resultaat wat BC Nieuwkerk op gelijke hoogte brengt met de tegenstander van vandaag: BC Meershuttle uit Hoofddorp.

Team 6

Team 6 speelde uit tegen Conquesto. De heren dubbel had een hele spannende 1e set, die net aan met 26-24 verloren. Helaas werden de heren in de 2e set overrompeld door een sterk begin van de tegenstander.

In de damesdubbel kwamen de dames niet goed aan slag. De 2e set had wel wat meer rally's, maar een te grote druk van de tegenstanders.
Martin had helaas geen spannende wedstrijd als 1e heer, wel hele mooie rally's gespeeld. Ingrid had als 1e dame een sterke tegenstandster. Ondanks dat ze zichzelf overtrof in mooie rally's, toch niet goed genoeg om de punten binnen te halen.

Pim had een overwinning in 2 sets door overtuigend spel. Marijna speelde ook heel sterk in haar single. Ook een duidelijke winstpartij.

Met 4-2 achter de mixen in. Pim speelde met Ingrid, in plaats van Hans, in de 1e mix. Een mooie, goede partij, maar de tegenstander was net een maatje te groot.
Martin en Marijna speelden een sterke 2e mix. Goed in de aanval gebleven en een mooie winst binnen gehaald.

Eindstand 5-3.