BCN doet mee met de Grote clubactie 2021!

Afgelopen zaterdag 18 september is de landelijk verkoop van de Grote Clubactie begonnen. BC Nieuwerkerk doet ieder jaar mee en met de opbrengst blijft de vereniging financieel gezond, kunnen we aan het eind van het seizoen een leuk uitje voor de jeugd organiseren en bijdragen aan een leuk evenement voor de senioren. Het doel dat BCN dit jaar heeft gesteld is om te proberen 500 lootjes te verkopen. ‘Wij gaan voor 500!’ Ieder lot van € 3,- dat wordt verkocht levert onze club € 2,40 op. Als het ons met z’n allen lukt om 500 lootjes te verkopen, dan ontvangen wij €1200,- euro! En als het lukt om meer dan 500 lootjes te verkopen, dan hebben wij voor de top 3 verkopers binnen de vereniging waardebonnen van 50 euro voor de eerste plaats, 25 euro voor de tweede en 10 euro voor de derde plaats. Verder krijgen jeugdleden die 20 loten of meer verkopen een leuk prijzenpakket met sleutelhanger, gripje en wat lekkers. Dus laten we allemaal ons best doen dit jaar en gaan voor ‘500’!!!

Door op deze persoonlijke link te klikken kan je direct een online lot kopen.

Kijk ook eens naar de instructievideo hieronder over hoe de grote clubactie in zijn werk gaat.

Is er iets niet duidelijk of heb je nog vragen? In de zaal zijn de aanspreekpunten voor de Grote clubactie Pim Vente en Jeroen IJpelaar, natuurlijk is het ook mogelijk om mailtje sturen naar: sponsoren@bcnieuwerkerk.nl