LUSTRUMfeest 40 jaar BCNieuwerkerk

Dit willen wij vieren met een POOL-BBQ feest!!!
Zaterdag 21 augustus 2021 van 18.00 – 22.00 uur

Waar? Buitenzwembad Parkzoomhal Nieuwerkerk

Voor wie? Alle BCN-leden met partner/ouder(s) en/of zus/broer(tjes)

Het buitenzwembad is speciaal voor ons OPEN van 18.00 – 20.00 uur, dus zwemkleding en handdoek mee!

Zwemdiploma is verplicht en kinderen onder de 12 jaar met begeleiding van een ouder.
Ook zijn er spellen aanwezig op het grasveld.

Kosten BBQ incl. entree zwembad

BCN leden gratis € 12,50 euro voor niet-leden, waarvan kinderen 6 t/m 12 jaar € 8,- (onder de 6 jaar gratis)
Voor iedereen zijn drankjes voor eigen rekening.
AANMELDEN uiterlijk zaterdag 31 juli via het aanmeldingsformulier ( zie onderstaande link) i.v.m. organiseren in de vakantie periode.

Reageer snel, mochten de corona regels verscherpt worden naar 100 feestgangers, dan ben jij er toch bij! (Bij minder dan 50 aanmeldingen kunnen we het niet organiseren)

Voor 31 juli aanmelden/betalen via deze link: Aanmeldingsformulier

Naar banknummer Badmintonvereniging Nieuwerkerk a/d IJssel NL32 INGB 0004 1244 66
Met vermelding NAAM en POOL BBQ.

Wij hebben er zin in! BCNieuwerkerk Lustrum POOL-BBQ organisatie

Je betaling is gelijk je bevestigde deelname. Mocht door onvoorziene omstandigheden (bijv. Coronaverscherpingen, te weinig deelnemers) van onze kant het feest niet doorgaan, wordt je betaling teruggestort.