BC Nieuwerkerk Open Pouletoernooi 2017

Op 9 en 10 september 2017 organiseert onze club het jaarlijkse Open Pouletoernooi – de perfecte warming up voor de competitie! Doe wedstrijdritme op en oefen met je (nieuwe) teamgenoten.

Er wordt gespeeld in drie categorieën:

Categorie 4: 3e divisie, 4e divisie en hoofdklasse (veren shuttle)
Categorie 7: 1e klasse, 2e klasse en 3e klasse (veren shuttle)
Categorie 9: 4e klasse en lager – ook geschikt voor recreanten (plastic shuttle)

Er wordt gespeeld middels het poule-afvalsysteem. We streven ernaar om poules van 4 te maken, waardoor je 3 poulewedstrijden per onderdeel speelt. Vervolgens zal er, indien nodig, een afvalsysteem volgen.

Ook dit jaar wordt er weer een verenigingsprijs uitgereikt. Welke vereniging volgt BC Iduna op als grote winnaar bij het BC Nieuwerkerk Open Pouletoernooi?

Je kan je vanaf 1 april tot 28 augustus 2017 inschrijven middels deze link:
Doe je dit voor 1 mei, dan ontvang je 20% korting op je inschrijfgeld.

Wij danken onze baansponsoren: De Jonge Krijger, Michels Administratie & Belastingen en Tapas Van-S.

De inschrijving kan eerder sluiten indien het maximum aantal partijen alsmede het maximum aantal deelnemers is bereikt. We verwijzen je naar het toernooireglement voor meer informatie.

Dit jaar maken we gebruik van Ideal betaling via toernooi.nl, hiervoor wordt eenmalig 0,75 ct transactiekosten in rekening gebracht.