Clubkampioenschappen Senioren 2024

In maart organiseren wij weer het jaarlijkse clubtoernooi; de clubkampioenschappen van BCN.

Sinds 2008 is de manier van inschrijven geregeld via www.toernooi.nl. Er is echter gebleken dat het inschrijven via toernooi.nl voor de leek niet echt eenvoudig is. Toch scheelt het de organisatie enorm veel werk (lees: tijd) als iedereen zichzelf op deze manier kan inschrijven.

Voor een eerste of tweede keer inschrijven op deze manier kunnen wij ons voorstellen dat een beetje hulp niet overbodig is. Wij hebben daarom gemeend een stapsgewijze handleiding te maken, zodat een ieder nagenoeg foutloos en snel kan inschrijven.

Handleiding inschrijfprocedure BCN clubkampioenschappen

Voor 2024 is de naam: “Clubtoernooi2024

Hoe kom je bij het toernooi?

Klik op deze link om direct bij het toernooi te komen en volg de stappen uit de handleiding.

Vorig seizoen werd natuurlijk ook de BCN Clubkampioenschappen weer georganiseerd! Ook toen waren er we weer leuke en spannende wedstrijden op de banen te zien. Dus schrijf je in voor de Clubkampioenschappen 2024! Onze baansponsoren die dit toernooi mogelijk maakte waren: Grit Optiek NieuwerkerkReijm Nieuwerkerk BVNoa SushiHT Infra en A.J. Verduijn.

De winnaars van de toernooien uit het verleden zijn via de onderstaande links terug te vinden: