BC Nieuwerkerk 1 gaat ten onder tegen koploper

BC Nieuwerkerk moest dit weekend uit tegen koploper Martinus/Gaasperdam spelen.

De zeer sterke dames van dit team maakten al snel 0-1 tegen Liesbeth de Boer en Sanne Loef. Auke Veentra en Dylan van der Heij zaten dichtbij een derde set in de herendubbel, maar waren niet constant genoeg.

In de singles kwam de Nieuwerkerkse formatie dichtbij maar wisten ze helaas geen punten te pakken. Kopman Stefan Broeren was niet in vorm en had moeite zijn normale niveau te halen.Hij verloor net aan in twee sets. Dylan van der Heij wist knap drie sets sterk spel neer te zetten, maar trok toch aan het kortste eind. Zowel Liesbeth de Boer als Sanne Loef slaagden erin een set te pakken in de singles, tegen ijzersterke opponenten. Helaas konden ze dit niet in winst ombuigen.

De mixed dubbels werden beiden net aan in twee sets verloren, waarbij er ten opzichte van de dames- en herendubbels wel een sterker spel vertoond werd.

BC Nieuwerkerk moest dus onverrichter zaken naar huis met een 0-8 verlies.

Druk op de link om naar het bericht van Omroep zuidplas te gaan.