Shoeby Nieuwerkerk Jeugd Open 2015, aankondiging

Zaterdag 4 april wordt alweer voor de derde keer ons eigen Shoeby Nieuwerkerk Jeugd Open 2015 toernooi georganiseerd in de Parkzoomhal.

Er doen 88 kinderen mee van 24 verschillende badminton verenigingen uit maar liefst 5 van de 7 badmintondistricten. Het grootste deel van badmintonnend Nederland is dus wel ergens vertegenwoordigd door een jeugdig talent.

Veel open toernooi jeugd van BCN doet natuurlijk ook mee en hopen één van de prijzen te kunnen pakken. Eenvoudig zal dat niet worden want de concurrentie is ook sterk vertegenwoordigd.

Het toernooi begint om 9:00 uur en loopt door tot in de avond 21:00 uur. De finales van de jongste jeugd zijn rond 17:00 uur. Na 20:00 uur zijn de finales van de oudere jeugd. Maar daarvoor is er natuurlijk genoeg te genieten van de halve finales en de laatste bepalende poule wedstrijden.

Jullie komen toch wel even aanmoedigen?