Eerste Shoeby Nieuwerkerk Open Badminton Jeugdtoernooi doorslaand succes!

Op zaterdag 30 maart j.l. werd het eerste Shoeby Nieuwerkerk Open Badminton Jeugdtoernooi gehouden in de Parkzoomhal. Er waren 85 deelnemers van 13 verschillende badmintonverenigingen, die met elkaar de strijd aangingen in de niveaus onder 11, -13, -15, - 17 en -19 jaar.

Bij de jongste jeugd werd de Nieuwerkerkse Anne Docters van Leeuwen eerste in het enkel spel onder 11 jaar en samen met Esmee Roxs tweede in de dubbel onder 13 jaar.

Anne Dokters van Leeuwen

In de hoogste leeftijdsklasse schitterde Koen Baan van Invictus Waddinxveen met een eerste plaats zowel in de enkel als in de dubbel, die hij samen met Dylan van der Heij van BC Nieuwerkerk speelde.

Koen Baan

BC Nieuwerkerk spelers die tevens een eerste plaats op hun naam wisten te schrijven waren:
Florian van Velten: de jongens single onder 13 jaar.
Rick Offermeyer: de jongens single onder 17 jaar.
Lotte Redeker: meisjes enkel onder 17 jaar.
Yalou Groeneweg en Lotte Redeker: Meisjes dubbel onder 17 jaar
Cyntha Offermeyer: meisjes enkel onder 19 jaar II
Gwenn Verhoeve en Kyra van der Heij: meisjes dubbel onder 19 jaar I

Voor een compleet overzicht van de uitslagen kijk je HIER

BC Nieuwerkerk kijkt terug op een bijzonder geslaagde dag met als klap op de vuurpijl een loterij met mooie beschikbaar gestelde prijzen. Het succes van deze dag is ook te danken aan de sponsoren Shoeby Nieuwerkerk, Regeer sport, the Big Apple, Albert Heijn, Etos, Groen Sport. Van Delft Books & Gifts, Goerami Computers en Sportkantine Parkzoomhal,

De foto’s die gedurende de dag gemaakt werden volgen op korte termijn op deze site.

Nadi de Rooij
De toernooicommissie,