Conquesto Jeugd open en vooruitblik komend jeugdtoernooiseizoen

Beste leden,

Badminton Club Nieuwerkerk aan den IJssel stimuleert haar jeugd actief om deel te nemen aan open jeugd toernooien in de regio. Dat dit steeds beter lukt blijkt uit de almaar grotere groep van BCN kinderen die meedoet. In de begin jaren sprongen we een gat in de lucht als we met 15 kinderen afreisden naar een toernooi. Dit seizoen hebben we de 30 deelnemers aan een open toernooi al ruim gepasseerd.

Afgelopen zaterdag 15 juni was alweer het laatste open jeugd toernooi waar we samen aan meededen. 20 BCN kinderen reisden in de ochtend af naar het Open Conquesto Jeugd toernooi in Zoetermeer. Dit toernooi is een traditioneel erg sterk bezet toernooi dat in tegenstelling tot de meeste andere ingedeeld wordt op leeftijd ipv speelsterkte.

De foto's van het toernooi vind je HIER

Voor komend seizoen zijn de Open Jeugd Toernooi Voorbereidingen al weer in volle gang.
Voor jullie agenda’s, we gaan in ieder geval mee doen aan:

26-10-2013 BC Schollevaar Open Jeugd Toernooi
09-11-2013 Oefenwedstrijden met onder andere BC Schoonhoven