Clubkampioenschappen 2017

Badminton - De clubkampioenschappen van BC Nieuwerkerk zitten erop! Dinsdag- en vrijdagavond werden de eerste poules gespeeld. Op zondag werden nieuwe poules gemaakt waarna de strijd echt losbarstte.

Op het hoogste niveau waren het Stefan Broeren en Sanne Loef die samen de titel in het gemengd dubbel pakten. Stefan won daarnaast ook de herensingel, met Stefan de Ridder als runner up, en samen met Auke Veenstra de herendubbel. Sanne Loef pakte samen met Liesbeth de Boer de damesdubbeltitel. Sanne en Liesbeth speelden om de damesenkeltitel tegen elkaar. Nadat Liesbeth de Boer de eerste game won moest ze helaas opgeven door een kuitblessure, waardoor ook deze titel naar Sanne Loef ging. Stefan Broeren en Sanne Loef delen samen de Meint Veldstra Trofee voor de beste overal spelers van het toernooi.

Op het tweede niveau verastten de jeugdspelers met goede resultaten. Laura Oudshoorn won zowel de damesenkeltitel als de damesdubbeltitel met Esmee Roxs en de gemengdubbeltitel met Ricardo Otterspeer. Rolf van Til won de herenenkel en was tevens oppermachtig met Aad Gouw in de herendubbel.

Bij de recreanten ging de damesenkeltitel naar Ilona van Kooten en de herenenkeltitel naar Robbert Plukaard.

De BC Nieuwerkerk Clubkampioenschappen werden mogelijk gemaakt door Reijm Groep BV, Grit Optiek, Tom Korbee Hoveniers, Hoogendoorn Hout, MCD Supermarkt, Badminton Verhoeve, Sportkantine Parkzoom, 4 Your Games en De Jonge Krijger.