Baansponsoren BCN Open Toernooi 4-6-8 2018

Wij zijn blij met baansponser Eureka Bloembinders!

Eureka Bloembinders is al meer dan 50 jaar uw bloemist in Nieuwerkerk a/d IJssel!
U kunt bij ons terecht voor al uw bloemen, planten, potterie en vazen, bruid's en rouwarrangementen, zakelijke abonnementen en cadeauartikelen. Tevens kunt u bloemenbonnen bij ons kopen en inwisselen.

Kom gerust langs in onze gezellige bloemenzaak in winkelcentrum Dorrestein. Wij geven u graag persoonlijk advies. Ook kunt u uw bestellingen doen via onze webshop.

Wij zijn blij met baansponsor AG Home Projects!

‘AG staat voor Arjen van der Graaf.

Home projects voor hetgeen hij graag doe, namelijk door vakkundigheid en creativiteit samen te brengen en een mooi project af te leveren bij de klant.
Bent u op zoek naar een flexibel en betrouwbaar klusbedrijf, dat met u meedenkt en hoge kwaliteit aflevert, dan bent u bij mij aan het juiste adres.

U kunt bij AG home projects terecht voor allerlei klussen in en om het huis.
Badkamers, keukens, toilet, verbouwen van (minder)kamers, vlieringen etc.
Maar denk ook aan plantenbakken, tuinhuisjes op maat, tuinverlichting, overkappingen, carports etc.’

Wij zijn blij met baansponsor Rijwielhandel Zuidplas!

Voor al uw fietsonderhoud, reparaties en natuurlijk ook voor die glanzende nieuwe. Kom langs bij ons in de winkel (Dorpsstraat 11, Nieuwerkerk aan den IJssel) of kijk eens op onze website, wij hebben nu leuke aanbiedingen op nieuwe fietsen.

Wij zijn blij met baansponsor IJssel Juweliers!

Voor elk moment de mooiste sieraden. Naast verkoop van al dat nieuws doen zij ook aan reparatie. Voor elk wat wils en bekijk hun collectie eens in de winkel (Dorpsstraat 54, Nieuwerkerk aan den IJssel) of neem een kijkje op hun website.